Sunday 24 March 2013

Sembang Coklat

Jom kita sembang-sembang pasal coklat.Siapa yang tak suka coklat kan, dari anak-anak kecil, remaja, dewasa, semua suka makan coklat. Macam saya, saya pun suka sangatttt dengan coklat. Tak kisahlah coklat kek, minuman coklat, gula-gula coklat...bila bayangkan coklat mula lah rasa teringin nak menjamahnya. Bila yang saya paling suka makan coklat? haa...paling best kan, bila  rasa stress. Ada orang bila stress ,dia pergi shopping. Tapi kalau setiap kali stress nak pergi shopping, kosong dompet den...hehe. So alternatif saya, makan coklat. Korang bayangkan lah, duk tengah stress, makan coklat. Bau coklat yang menenangkan, pastu coklat yang cair dimulut...menikmati coklat sambil terkelip-kelip mata. (amboiii...camtu sekali ,over betul !) Hehe...ini yang saya rasa lah, korang semua saya tak tau la.Korang pula macam mana, bila waktu yang korang paling suka makan coklat?jom share....


No comments:

Post a Comment